• Voor 23:59 uur besteld morgen in huis!
  • Gratis verzending v.a. €30 (nl&be)
  • Veilig en achteraf betalen

9.32810 Reviews

    Klantenservice & info

    Placeholder

    Klantenservice & info

    Hier vindt u antwoorden op uw vragen betreffende prijzen, verzendkosten, levertijd, betaalmethoden, bestelproces en dergelijke. Mocht u onverhoopt geen antwoord vinden, neem dan contact op met onze Klantenservice gebruik het formulier rechts van deze pagina of stuur een email naar [email protected]


    Voor dringende vragen kan u bellen naar 0412-650 222. Wij zijn bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 10:30 tot 17:30 uur.


    Veelgestelde vragen

    1.1 Wat is de levertijd ?

    Bestellingen voor 23:59 uur van maandag tot en met donderdag worden de volgende dag geleverd. (BE tot 16 uur)

    Bestellingen die in het weekend worden gedaan worden op dinsdag geleverd.

    UITZONDERING: Bestellingen die op vrijdag na 16 uur worden gedaan worden, worden op dinsdag geleverd. 

    1.2 Wat zijn de verzendkosten ?

    Wij versturen bestellingen boven de 30 euro gratis. Bestellingen onder de €30,- worden verstuurd tegen een bijdragen van €4,95. 

    1.3 Kan ik een pakket laten bezorgen bij een afhaalpunt?

    Dit is mogelijk, dit kan je zelf kiezen tijdens het bestellen. 

    1.4 Mijn bestelling is vertraagd

    Wij streven om jouw bestelling binnen 1 werkdag te leveren in Nederland. Foutjes kunnen voorkomen en meerdere factoren kunnen invloed hebben op de vertraging van jouw bestelling. Geen zorgen, het support team staat klaar om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Wil je eerst even kijken op de track en trace pagina, meestal staat hier al de info vermeld die je zoekt. 

    1.5 Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

    De kosten worden berekend tijdens het bestelproces.

    2.1 Wat is jullie retourbeleid?

    Toch niet tevreden over het product? Dat is vervelend u kunt bij ons binnen 30 dagen het product terugsturen. 

    Voor je aankopen geldt een bedenktermijn van 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je het retourneren.

    Hoe retourneer of ruil ik een product? 

    1. Log hier in op onze site, nog geen account? Maak dan een account aan met het e-mailadres dat u heeft gebruikt bij de bestelling.
    2. Ga vervolgens naar de bestelling die u wilt retourneren.
    3. Vul binnen 30 dagen na ontvangst het online retourformulier in of kom naar onze winkel. Geef duidelijk aan welke oplossing je wenst.
    4. Na afloop van de 30 dagen, heb je nog eens 5 dagen de tijd om je product in originele staat met verpakking terug te sturen.
    5. Na het aanmelden van je retour, ontvang je tijdens openingstijden van de klantenservice binnen 48 uur de retour instructies.
    6. Gebruik altijd een stevige verpakking om het product te retourneren. Een kapot aangekomen product wordt niet door ons geaccepteerd. 
    7. Breng het pakket naar een postkantoor bij jou in de buurt.
    8. Bij het afgiftepunt ontvang je een track-&-trace-code waarmee je je geretourneerde producten kunt volgen. Dit is ook je verzendbewijs. Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen we je een bevestiging per mail.

    Indien het een groot pakket betreft dat niet met de reguliere vervoerder verstuurd kan worden kunnen wij het pakket ophalen. De kosten voor het ophalen zijn afhankelijk van het formaat. (vanaf €25,-)

    Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren.

    2.2 Ik heb besteld via een partner van jullie, hoe kan ik retourneren?

    Bekijk de website van onze partner voor de retourinstructies. Kom je er niet uit dan helpen we natuurlijk graag! 

    2.3 Hebben jullie mijn retour ontvangen?

    Bekijk altijd eerst de track en trace info of wij het pakket ontvangen hebben. Zo ja dan streven wij er naar om je retour binnen 3 dagen te verwerken. 

    2.4 Kan ik een artikel ruilen?

    Helaas is ruilen bij ons niet mogelijk. Twijfel je over de maat of kleur? Wij adviseren om dan, indien mogelijk, meerdere varianten te bestellen. Is het artikel uiteindelijk niet wat je zocht en heb je een andere nodig? Dan adviseren wij om een nieuwe bestelling te plaatsen voor de juiste maat en het ongewenste artikel te retourneren. Zie onder het kopje retourneren voor meer informatie over ons retourbeleid.

    3.1 Ik heb een beschadigd product ontvangen

    Sorry! Dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk. We raden je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met het support team via [email protected] We vragen je om dan wat foto’s te sturen van het probleem o.v.v je ordernummer. Wij proberen uiteraard hetzelfde item op te sturen, mits de voorraad het toelaat. Uiteraard vinden wij hoe dan ook een gepaste oplossing voor je.

    3.2 Er ontbreekt een product in mijn bestelling

    Neem snel contact op met het support team via mail! Wij snappen dat het ontzettend vervelend is en wij proberen dan ook zo snel mogelijk het ontbrekende artikel op te sturen, mits deze nog op voorraad is.

    3.3 Ik heb een verkeerd product ontvangen

    Hier zit je natuurlijk niet op te wachten. Neem zo snel mogelijk contact op met het support team via mail, en wij doen ons best om het juiste artikel op te sturen, mits deze nog op voorraad is.

    3.4 Het product ziet er anders uit op de website

    Wij doen ons best om alle producten naar waarheid weer te geven op de website. Kleuren kunnen soms iets afwijken. Heb je echt twijfels? Neem gerust contact met ons op via email en wij voorzien je van advies.

    4.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Betalen kan met alle bekende betaalmethode inclusief achteraf betalen. 

    4.2 Veiligheid bij HetAdreswebshop.nl

    Voor ons is beveiliging het allerbelangrijkste. Door rigoureuze veiligheidscontroles, veilige dataopslag, screening van personeel en compliance met elke regulering bij onze payment providers kunnen we de veiligheid, stabiliteit en betrouwbaarheid garanderen.

    4.3 Ik wil dat jullie al mijn gegevens verwijderen

    Stuur een mail vanaf het e-mailadres waarmee je in het systeem staat naar onze klantenservice. Geef hierbij aan dat je verwijderd wilt worden en wij verwijderen alle data die aan jou gerelateerd is.

    4.4 COPYRIGHT

    Alle rechten zijn voorbehouden. Niets van op deze website gepubliceerde gegevens mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar worden gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of enige andere manier, zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van Het Adres. Ook het gebruik van merk- en productnamen van HET ADRES in op online zoekmachines gerichte teksten is niet toegestaan tenzij anders overeengekomen.

    HET ADRES hanteert een actief en strikt beleid in de controle van ongevraagde verveelvoudiging of misbruik van materialen en teksten van deze website en zal bij overtreding altijd juridische stappen nemen.

    4.5 Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

    U kan de algemene voorwaarden hier downloaden in een pdf bestand, klik hier. 

    Deze Algemene Voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.

    Deze Algemene Voorwaarden zullen worden gebruikt door alle leden van de Stichting Webshop Keurmerk met uitzondering van financiële diensten als bedoeld in de Wet Financieel Toezicht en voor zover deze diensten onder toezicht staan van de Autoriteit Financiële Markten.

    U kunt de algemene voorwaarden hier online bekijken.

     

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Hetadreswebshop.nl 9.3 / 10 - 2581 Reviews @ Kiyoh
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »