• Voor 23:59 uur besteld morgen in huis!
  • Tijdelijk gratis verzending v.a. €30 (nl&be)
  • Veilig en achteraf betalen

9.32580 Reviews

    Klantenservice & info

    Placeholder

    Klantenservice & info

    Hier vindt u antwoorden op uw vragen betreffende prijzen, verzendkosten, levertijd, betaalmethoden, bestelproces en dergelijke. Mocht u onverhoopt geen antwoord vinden, neem dan contact op met onze Klantenservice gebruik het formulier rechts van deze pagina of stuur een email naar [email protected]


    Voor dringende vragen kan u bellen naar 0412-650 222. Wij zijn bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 10:30 tot 17:30 uur.


    Veelgestelde vragen

    1.1 Wat is de levertijd ?

    Vandaag voor 16:00 uur besteld is morgen geleverd. (binnen NL, Be tot 16 uur)

     

    U besteld op:

    Besteld voor:

    Door wie bezorgd 

    Op welke dag bezorgd:

    Maandag

    16:00 uur

    Post-NL, GLS of Sandd

    Dinsdag

    Dinsdag

    16:00 uur

    Post-NL, GLS of Sandd

    Woensdag

    Woensdag

    16:00 uur

    Post-NL, GLS of Sandd

    Donderdag

    Donderdag

    16:00 uur

    Post-NL, GLS of Sandd

    Vrijdag

    Vrijdag

    16:00 uur

    Post-NL, GLS of Sandd

    Zaterdag

    Zaterdag

    De hele dag

    Post-NL, GLS of Sandd

    Dinsdag

    Zondag

    De hele dag

    Post-NL, GLS of Sandd

    Dinsdag

     

    Hoe werkt het?

      • Plaats de bestelling en reken af voor 16:00 uur.

      • Kies in de winkelmand voor 'Bezorgen'.

      • Reken in het bestelproces af zoals je gewend bent.

      • Rond je bestelling af, waarna je een bevestiging in je mailbox ontvangt.

      • En dat is alles. Je pakketje wordt ingepakt en komt eraan.

      • Zodra de bestelling verstuurd is ontvang je hier een email van.

    1.2 Wat zijn de verzendkosten ?

    Wij versturen bestellingen boven de 45 euro gratis. Bestellingen onder de €45,- worden verstuurd tegen een bijdragen van €4,95. Past het door de brievenbus dan kost het €2,95


     

    1.3 Hoe werkt het retourneren?

    Toch niet tevreden over het product? Dat is vervelend u kunt bij ons binnen 30 dagen het product terugsturen. 

    Voor je aankopen geldt een bedenktermijn van 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je het retourneren.

    Hoe retourneer of ruil ik een product? 

    1. Log hier in op onze site, nog geen account? Maak dan een account aan met het e-mailadres dat u heeft gebruikt bij de bestelling.
    2. Ga vervolgens naar de bestelling die u wilt retourneren.
    3. Vul binnen 30 dagen na ontvangst het online retourformulier in of kom naar onze winkel. Geef duidelijk aan welke oplossing je wenst.
    4. Na afloop van de 30 dagen, heb je nog eens 5 dagen de tijd om je product in originele staat met verpakking terug te sturen.
    5. Na het aanmelden van je retour, ontvang je tijdens openingstijden van de klantenservice binnen 48 uur de retour instructies.
    6. Gebruik altijd een stevige verpakking om het product te retourneren. Een kapot aangekomen product wordt niet door ons geaccepteerd. 
    7. Breng het pakket naar een postkantoor bij jou in de buurt.
    8. Bij het afgiftepunt ontvang je een track-&-trace-code waarmee je je geretourneerde producten kunt volgen. Dit is ook je verzendbewijs. Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen we je een bevestiging per mail.

    Indien het een groot pakket betreft dat niet met de reguliere vervoerder verstuurd kan worden kunnen wij het pakket ophalen. De kosten voor het ophalen zijn afhankelijk van het formaat. (vanaf €25,-)

    Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren.

    1.4 Kan ik een pakket laten bezorgen bij een afhaalpunt?

    Het is alleen mogelijk om een pakket te laten bezorgen bij een afhaal punt indien wij het versturen met GLS. 

    Zodra wij het pakket hebben verzonden met GLS ontvangt u een e-mail van GLS. In deze email staat alle informatie over de bezorging zoals de geschatte bezorgdatum en tijd van het pakket. In deze email staat ook een link naar de gls website, op deze website kunt u zelf het onderstaande aangeven. 

    U kunt ook zelf de zending wijzigen met GLS FlexDelivery®

    • Levering op hetzelfde adres op een specifieke datum
    • Levering op een nieuw adres
    • Levering in een GLS-ParcelShop
    • Ophaling in een GLS-depot
    • Handtekening voor levering op een specifieke locatie (Als u bijvoorbeeld zelf niet thuis bent)
    • Ontvangst weigeren en retourneren

    Niet alle opties zijn beschikbaar in elk land. Levering op een nieuw adres en handtekening voor levering op een specifieke locatie kunnen niet geselecteerd worden voor leveringen in Nederland. Ophaling in een GLS-depot is niet mogelijk in Luxemburg.

     

    Bekijk hier de afhaalpunten.

    1.5 Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

    Shipping Europe, Orders up to 30KG

    Cost in €

    Free after

    Transit Time

    Belgie

    €4,95

    €45,-

    1 / 2

    Bulgarije

    €29,95

    €300,-

    4 / 7

    Denemarken (excl. Groenland en Faeröer Eilanden)

    €11,95

    €200,-

    2 / 3

    Duitsland

    €7,95

    €100,-

    1 / 3

    Estland

    €29,95

    €300,-

    4 / 6

    Finland

    €17,95

    €250,-

    3 / 5

    Frankrijk (excl. Andorra, incl. Monaco en Corsica)

    €11,95

    €200,-

    2 / 3

    Groot-Brittannië (incl. Noord-Ierland excl. Gibraltar, Kanaaleilanden)  

    €11,95

    €200,-

    1 / 4

    Hongarije

    €17,95

    €250,-

    3 / 5

    Ierland

    €29,95

    €300,-

    2 / 4

    Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad)

    €11,95

    €200,-

    3 / 5

    Letland

    €29,95

    €300,-

    4 / 6

    Litouwen

    €29,95

    €300,-

    4 / 6

    Luxemburg

    €11,95

    €200,-

    1 / 2

    Oostenrijk

    €11,95

    €200,-

    2 / 4

    Polen

    €17,95

    €250,-

    3 / 5

    Portugal (incl. Azoren en Madeira)

    €29,95

    €300,-

    4 / 6

    Roemenie

    €29,95

    €300,-

    4 / 7

    Slovenie

    €17,95

    €250,-

    4 / 6

     

     

    2.1 Welke betaalmethode kan ik gebruiken ?

    Betalen kan bij HetAdresWebshop.nl op verschillende manieren. En wat wij heel belangrijk vinden is, dat het betalen bij ons altijd veilig gebeurd. We voldoen aan alle Richtsnoeren voor de veiligheid van internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit. Ook krijgen we permanent toezicht van De Nederlandsche Bank.

    Betalen kan via,

    • Ideal
    • Rembours
    • Overboeking
    • Pinnen / contant bij afhalen
    • Achteraf op rekening betalen d.m.v. Billink factuur
    • Visa
    • Maestro
    • Mastercard

    Wij ondersteunen overigens de volgende buitenlandse betaalmethode: Mister Cash, Giro Pay, DIRECTebangking, Belfius.

    2.2 Heeft u een vraag over uw Billink Factuur ?

    Neem dan contact op met Billink. Op www.billink.nl kan u uw factuur bekijken en chatten en bellen met de klantenservice. Ook vind u er antwoorden op de meest gestelde vragen. 

    3.1 Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

    U kan de algemene voorwaarden hier downloaden in een pdf bestand, klik hier. 

    Deze Algemene Voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.

    Deze Algemene Voorwaarden zullen worden gebruikt door alle leden van de Stichting Webshop Keurmerk met uitzondering van financiële diensten als bedoeld in de Wet Financieel Toezicht en voor zover deze diensten onder toezicht staan van de Autoriteit Financiële Markten.

    U kunt de algemene voorwaarden hier online bekijken.

     

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Hetadreswebshop.nl 9,3 / 10 - 2581 Reviews @ Kiyoh
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »