Voor 16 uur besteld? morgen bezorgd!
Gratis verzending vanaf €45 nl & be
30 dagen retourrecht
Beveiligd en achteraf betalen
Contact & klantenservice

Hier vindt u antwoorden op uw vragen betreffende prijzen, verzendkosten, levertijd, betaalmethoden, bestelproces en dergelijke. Mocht u onverhoopt geen antwoord vinden, neem dan contact op met onze Klantenservice via het ticket systeem in op uw persoonlijke klanten pagina of gebruik het formulier rechts van deze pagina. 


Voor dringende vragen kan u bellen naar 0412-650 222. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 10:30 tot 17:30 uur.

1 Verzenden & retourneren
1.1 Wat zijn de verzendkosten ?

Wij versturen bestellingen boven de 45 euro gratis. Bestellingen onder de €45,- worden verstuurd tegen een bijdragen van €4,95. Past het door de brievenbus dan kost het €2,95


 

1.2 Kan ik een pakket laten bezorgen bij een afhaalpunt?

Het is mogelijk om een pakket te laten bezorgen bij een afhaal punt, hieronder leest u hoe dit werkt. 

Zodra wij het pakket hebben verzonden met GLS ontvangt u een e-mail van GLS. In deze email staat alle informatie over de bezorging zoals de geschatte bezorgdatum en tijd van het pakket. In deze email staat ook een link naar de gls website, op deze website kunt u zelf het onderstaande aangeven. 

U kunt ook zelf de zending wijzigen met GLS FlexDelivery®

  • Levering op hetzelfde adres op een specifieke datum
  • Levering op een nieuw adres
  • Levering in een GLS-ParcelShop
  • Ophaling in een GLS-depot
  • Handtekening voor levering op een specifieke locatie (Als u bijvoorbeeld zelf niet thuis bent)
  • Ontvangst weigeren en retourneren

Niet alle opties zijn beschikbaar in elk land. Levering op een nieuw adres en handtekening voor levering op een specifieke locatie kunnen niet geselecteerd worden voor leveringen in Nederland. Ophaling in een GLS-depot is niet mogelijk in Luxemburg.


 

1.3 Hoe werkt het retourneren?

Toch niet tevreden over het product? Dat is vervelend u kunt bij ons binnen 30 dagen het product terugsturen. 

Voor je aankopen geldt een bedenktermijn van 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je het retourneren.

Hoe retourneer of ruil ik een product? 

  1. Log hier in op onze site, nog geen account? Maak dan een account aan met het e-mailadres dat u heeft gebruikt bij de bestelling.
  2. Vul binnen 30 dagen na ontvangst het online retourformulier in of kom naar onze winkel. Geef duidelijk aan welke oplossing je wenst.
  3. Na afloop van de 30 dagen, heb je nog eens 5 dagen de tijd om je product in originele staat met verpakking terug te sturen.
  4. Na het aanmelden van je retour, ontvang je tijdens openingstijden van de klantenservice binnen 48 uur de retour instructies.
  5. Gebruik altijd een stevige verpakking om het product te retourneren. Een kapot aangekomen product wordt niet door ons geaccepteerd. 
  6. Breng het pakket naar een postkantoor bij jou in de buurt.
  7. Bij het afgiftepunt ontvang je een track-&-trace-code waarmee je je geretourneerde producten kunt volgen. Dit is ook je verzendbewijs. Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen we je een bevestiging per mail.

Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren.

1.4 Wat is de levertijd ?

Vandaag voor 16:00 uur besteld is morgen geleverd. (binnen NL en BE)

 

U besteld op:

Besteld voor:

Door wie bezorgd 

Op welke dag bezorgd:

Maandag

16:00 uur

Post-NL of GLS

Dinsdag

Dinsdag

16:00 uur

Post-NL of GLS

Woensdag

Woensdag

16:00 uur

Post-NL of GLS

Donderdag

Donderdag

16:00 uur

Post-NL of GLS

Vrijdag

Vrijdag

16:00 uur

Post-NL of GLS

Zaterdag

Zaterdag

De hele dag

Post-NL of GLS

Dinsdag

Zondag

De hele dag

Post-NL of GLS

Dinsdag

 

Hoe werkt het?

    • Plaats de bestelling en reken af voor 16:00 uur.

    • Kies in de winkelmand voor 'Bezorgen'.

    • Reken in het bestelproces af zoals je gewend bent.

    • Rond je bestelling af, waarna je een bevestiging in je mailbox ontvangt.

    • En dat is alles. Je pakketje wordt ingepakt en komt eraan.

    • Zodra de bestelling verstuurd is ontvang je hier een email van.

2 Betalen
2.1 Welke betaalmethode kan ik gebruiken ?

Betalen kan bij HetAdresWebshop.nl op verschillende manieren. En wat wij heel belangrijk vinden is, dat het betalen bij ons altijd veilig gebeurd. We voldoen aan alle Richtsnoeren voor de veiligheid van internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit. Ook krijgen we permanent toezicht van De Nederlandsche Bank.

Betalen kan via,

  • Ideal
  • Rembours
  • Overboeking
  • Pinnen / contant bij afhalen
  • Achteraf op rekening betalen d.m.v. Billink factuur
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard

Wij ondersteunen overigens de volgende buitenlandse betaalmethode: Mister Cash, Giro Pay, DIRECTebangking, Belfius.

2.2 Heeft u een vraag over uw Billink Factuur ?

Neem dan contact op met Billink. Op www.billink.nl kan u uw factuur bekijken en chatten en bellen met de klantenservice. Ook vind u er antwoorden op de meest gestelde vragen. 

Neem contact op
* Verplichte velden

Gratis verzending

Vanaf €45,- (nl&be)

Retourneren

Kan binnen 30 dagen

Review score 9

1850+ klantbeoordelingen

Winkel

500m2 sfeervol wonen